18 September 2009

TENSION...

Hari nie memang tension giler...PEN DRIVE ROSAK...aku pun satu, apasal la tak back-up aku punya file...dah la tu takkan aku nak buat balik semua file yang dah 13 tahun aku buat..hari nie last day kerja sebelum raya,  hari nie jugak dia nak rosak...13 tahun beb bukan 13 hari.... memang tension, dari pagi tadi tiada senyuman diwajahku...boleh ke aku nak raya kalau fikiran dok fikir pasal pen drive , orang sibuk buat persiapan raya aku sibuk cari kedai komputer....

Pada sesiapa yang boleh tolong...tolonglah ...pertolongan anda diperlukan...tika dan saat nie jiwa aku 99% kacau bilau,  sebak, nak menangis semua ada ...fikiran dah berserabut...otak kanan + kiri dah tak berfungsi..... macam-macam ayat yang kurang enak didengar berpusing-pusing dalam kepala ...
Takkan nak pasrah kot.....tak boleh tak boleh....tak boleh jadi nie....

Hampas punya PEN DRIVE.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan